donderdag 1 december 2011

ONLINE SHOPPING



bought these 2 beauties online. + another sweater but it suddenly disappeared from the shop when i wanted to copy the image. i ordered both the sweaters on romwe and got the bag for a couple of euros on ebay. i was lying in my bed just thinking about the bag and couldn't sleep. i really needed it. so in the middle of the night i opened my laptop and found a good deal on ebay. after ordering it i fell asleep immediately, satisfied as i was. hope they'll arrive soon. own photos of course ASAP! :)

29 opmerkingen:

  1. Leuke bestellingen! Ik heb zo ook al slapeloze nachten gehad haha! Wel leuk dat je nog een goede deal hebt gevonden dan. :D

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hele leuke bestelling. Ik zag laatst iemand bij mij op school met die tas. Past veel in!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, like your story. I totally feel that way too, but that's when you know you just have to get it and there's no doubt!

    I'm new to your blog - AWESOME NAME btw. Check mine out too: http://sewchique.com/

    Ingrid
    www.sewchique.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, leuk zeg!
    Wil echt een aan foto van die trui zien.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke tas! Op welke zoekterm heb je die gevonden?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bij welke verkoper heb je die tas gekocht?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie trui!
    Die tas is ook geweldig! (heeft ie ook een naam ofzo?)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben erg benieuwd naar de tas. Hoe de kwaliteit is enzo. Want hij ziet er wel leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh die tas, zo mooi! Heb je op mijn blog in een blogroll gezet met al m'n favoriete Nederlandse blogs, by the way!
    X, Charlotte - http://www.twopeas-inapod.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hello, ik wil ook zo'n tas :). Wat voor'n zoekterm moet ik invullen om deze tas ook te vinden?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie trui, die tas ook! ben benieuwd waar je hem weg hebt op ebay!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha supervet!
    Pff ik moet ook maar eens beginnen aan Ebay ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuk Jennie, goed bezig met je blog. Snel even gefollowed!xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Love the jumper! I own both styles that the bag comes in, woohoo for Romwe lol!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die tas was toch ook van romwe? Maar helaas uitverkocht, wil 'm ook graag! Heb je dat ebay linkje nog? Of hadden ze niet meer?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. oooh wil je alsje a;sje blieft zeggen bij welke verkopen/ zoekterm je hem hebt gekocht? wil hem ook zooooo graag! please !

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)