donderdag 29 december 2011

DIARY || BERLIN DAY 1

i just got back from berlin and i can't wait to tell you about it and show you the pictures i took. i had a great time!
it was great seeing my sister again :) i'm showing you the pictures in parts, starting with day 1:

the stores were closed the first day we were in berlin because it was the second day of christmas.
we decided to go sightseeing and our first stop was the cathedral of berlin.

the dome of the cathedral. impressed by its beauty. got to love the paintwork!!

on top of the cathedral. had to walk thousands of stairs but the view was definitely worth it!

the brandenburger tor

time for a break: hot chocolate and donuts at dunkin' donuts (heaven)

the three of us together at the holocaust monument


there were little chrismas markets everywhere. loved the cute little houses. and definitely astonished watching
people drinking beer and eating 'currywurst' at 11 in the morning!

when we got back to my sister's apartment we prepared everything for our christmas dinner :)

stay tuned for day 2: shopping!

20 opmerkingen:

  1. Ziet er allemaal heel gezellig uit Jen!
    Mooie foto's zeg,
    en haha ik word al moe bij het lezen dat je zoveel trappen moest lopen!
    Wat een leuke jassen dragen jullie trouwens (:

    Ben ernstig benieuwd naar je nieuwe aankopen,
    vooral naar de schoenen haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een super leuke foto's zeg, ziet er heel mooi uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, leuke foto's !
    Ik ben benieuwd naar je aankopen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's! Jullie lijken trouwens echt op elkaar!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah daar ben ik ook allemaal geweest!
    Het shoppen viel voor mij erg tegen, maar misschien ben ik wel niet op de juiste plekken geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So lovely!

    I liked Germany very much when I visited but unfortunately did not get to visit Berlin...Munich was my pitstop.

    Thank you for the nice photos. Do keep them coming!

    xoxo,
    Sheyla
    www.freestyle-moda.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke foto's!
    Ziet er echt leuk uit zeg! Haha, curryworst om 11 uur 's ochtens; rare duitsers. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, mooie foto's! En jullie lijken echt op elkaar, haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Berlin is one of those cities I'd like to visit someday. There's something about Germany that got me hooked.
    Great pics!!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. daar wil ik ook nog een keertje heeen !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik wil ook graag nog een keer naar Berlijn toe. Het ligt eigenlijk 'naast' de deur, maar toch kom ik er nooit. Vindt je het overigens niet jammer dat je je zus dan zo weinig zit?

    www.fashiable.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuke foto's, ik ben ook in Berlijn geweest, het is echt een superleuke stad!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk! Hahah de dunkin' donuts is zo chill!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Berlin is so pretty! It's confirmed by your pictures!
    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Berlijn lijkt me echt een geweldige stad!
    moet ik zeker eens heen gaan

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful pictures of Berlin! Looks like you had an amazing trip so far :)

    <3 Shawna
    http://serpentinestreets.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)