zaterdag 24 december 2011

BIRTHDAY PRESENTS

i got these two cameras for my birthday! i got the left one (polaroid) from my sister and the right one (lomography fisheye) from my best friends. these are just perfect! can't wait to take them with me! does any one know a cheap way to get films for the polaroid? the only thing i can find is 15 euros for 8 photos...

this present, from my mom, is really special to me. she bought this ring when i was born and she has worn it ever since. the day i turned 18 she gave it to me and now i wear it almost every day. it means a lot to me :) you can't see it really clear but there are three little eyes on it which represent me, my sister ingrid and my sister marlies.

my friend Aida gave me this nail polish from Koh. love the galaxy effect and the quality's reaalllyy good! think i'm in love with this brand. there goes my money.. for those who are interested: the polish's name is "black stars"

furthermore i got an ipod shuffle from my friend Ricardo, driving lessons from my mom and dad and an electric blanket because i can't stand the cold, hate having cold hands and feet all the time! thank you all so much for these lovely presents!

20 opmerkingen:

  1. Polaroids kan je alleen nog maar kopen bij the-impossible-project. En zoals je zegt zijn die 15 à 18 euro. Want zij zijn diegenen die de fabriek in Nederland van polaroid terug op gang gezet hebben. Soms, als je geluk hebt vind je nog een oud filmpje in een foto-winkel. Maar die zijn meestal ook al 20 euro voor 10 polaroids.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf, die camera's! En wat een mooie ring! Merry x-mas :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. superleuke dingen!
    nog gefeliciteerd! :)

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. love the first pic
    kisses
    fran

    showroomdegarde.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hele leuke cadeau's! en wat een mooie gedachten achter die ring, kan begrijpen dat je er erg trots op bent! fijne dagen XXX

    http://thefashionfields.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit zijn echt allemaal leuke cadeautjes,ben benieuwd naar foto's van je nieuwe camera's.
    En die ring is speciaal om dat er echt een verhaal achter zit :)

    Merry x-mas!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik heb ook een polaroid voor mijn verjaardag gekregen ! in antwerpen is er een winkeltje aan de groenplaats waar je voor 20 euro 25 foto's hebt : in kleur , sepia of B&W !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. supermooie ring en gave camera's,
    zou ook graag een polaroid camera willen hebben,
    maar ben nu eerst aan 't sparen voor een
    spiegelreflex :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie cadeaus!
    Oeeeeh.. die camera!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. echt superleuke cadeaus! Polaroid foto's zijn helaas gewoon superduur. x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wow dat klinkt en ziet er heel leuk uit allemaal!
    Pff ja ik zoek ook naar die polaroid dingetjes (die nog goed zijn, de meeste zijn de inkt al droog -.-'), ze zijn idd belachelijk duur!
    Wel echt hele gave cadeaus heb je gekregen hoor!
    Ben ook echt fan van dat Koh lakje, haha die zijn inderdaad ook een lekkere investering...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, je hebt echt leuke dingen gekregen! Het lakje is echt heel mooi en de ring heeft echt een mooie betekenis :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt super leuke cadeaus! Zo'n polaroid camera is zoo leuk (:!
    Weet je waar je zus de heeft gekocht? Ik ben zelf ook al een tijdje aan 't kijken naar zo'n camera :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt super leuke cadeaus! Zo'n polaroid camera is zoo leuk (:!
    Weet je waar je zus de heeft gekocht? Ik ben zelf ook al een tijdje aan 't kijken naar zo'n camera :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb zelf ook een polaroid camera (uit een kringloop winkel gehaald) en heb er laatst nog eentje van mijn tante gekregen, helaas ook geen film voor er in.. Toffe cadeautjes dus heb je gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wesome gifts


    http://www.technovelty.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. http://shop.the-impossible-project.com/shop/film
    the impossible project maakt zelf films voor polaroid camera's.
    je kan ze bestellen via deze site of je kan kijken bij stores en de dichtbijzijnde fotowinkel waar ze deze verkopen opzoeken!
    veel succes, ik hoop dat je er iets mee bent!

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)