maandag 14 november 2011

EVENT || VAAG MAGAZINE


having fun with jan :)



owner Gitte, michelle, anouk, jan and me :)



the DJ!


chatting with Gitte


delicious cupcakes!!!

last saturday VAAG magazine celebrated its 1st anniversary and me and my blog-friends anouk, jan and michelle attended it! i met the owner of VAAG magazine and other bloggers there and we had a great time :) i wore the dress you've seen in one of my previous posts. i'll take better pictures of the dress and i'll put them online soon :) i love the dress so much, even bought it in black too!

26 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit! Je jurkje is mooi, doet me een beetje denken aan zo'n Romeins kleed, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er gezellig uit! je jurkje staat je er mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. It seemed like a lot of fun! You looked so lovely. Your dress is so angelic and chic. :)

    xoxo,
    Sheyla

    www.freestyle-moda.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. pretty girls having good good time!
    http://silenceriver.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als ik dit zo zie krijg ik wel een beetje spijt dat ik niet ben gegaan O:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er heel er super gezelliguit! en wat heb je een leuk jurkje aan!

    xoxo, Laura
    http://styleandsushi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor de leuke post!
    Je zag er erg mooi uit en leuk je ontmoet te hebben.

    Liefs Gitte a.k.a @stuffwedid | vaagmagazine.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk zeg dat je was uitgenodigd. Ziet er allemaal erg gezellig uit!!

    www.fashiable.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat jullie erbij waren! :)

    En leuk je vanmorgen te ontmoeten !
    Tot snel (misschien vrijdag, hypenight?)

    Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ziet er zo leuk uit om dat allemaal mee te maken ♥
    + mhh die cupcakes zijn er heerlijk uit

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er naar uit dat je je goed geamuseerd hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Adorable and I love your hair!

    xxMelissa

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I like how it looks on you!

    Looks like a great event

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er leuk uit Jennie :)

    http://were-sponsoredbydestiny.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. niceeee pictures!!!!!!seems like you really had a great time!<3








    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. het was super leuk! wat een leuke foto's lief ♥
    Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ziet er leuk uit en die laatste foto echt cute :)

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)