woensdag 12 oktober 2011

MY ROOM

some of you asked me a long time ago if i could show my room to you. and epecially for you guys i spent my entire saturday cleaning up my room :-) let's start with my favorite part of my room...


my clothing rack!


my big and cosy bed :)




my beauty and jewellery corner


this is a part i have to organise better..


an old peg filled with scarves, belts, jackets, ribbons.                                     my basics / photography / bag closet


my desk :)


my room at night

tell me about your room! does it look like mine? or is it totally different? i'm curious!

46 opmerkingen:

  1. echt super gezellige en leuke kamer! :)
    die van mij lijtk er niet op, haha.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een super leuke kamer heb je! :D En ik ben verliefd op je snatchel tas op de eerste foto <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow it looks amazing! I wish I had your room! Or at least part of it :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw jou kamer is supermooi! Gezellig en toch basic (:

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw, super leuke kamer! Je behang ziet er zo lief uit ♥
    xo

    ps. join my earcuff give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, zo netjes! Haha echt ongelooflijk. Die van mij is een grote bende. Vooral m'n kledingkast is gewoon té klein en m'n rek ook waardoor er vanalles overal overheenhangt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Your room is lovely! Super girly, love it :)

    xoxo,
    http://fashiondollhousee.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, what a cute little room!xx
    http://jessamynread.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Yey, I finally could see it. Magnific, like you.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. great room!

    www.anetesdomas.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mijn kamer lijkt wel op die van jou ja!! Ik heb hetzelfde laken als jij, heb er ook de kussens en fleecedekentje van, love! Mooi opgeruimd heb je ;) Vooral je beautygedeelte is prachtig! x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. your room is amazing!

    new post♥mfashionfreak

    Please follow me if you're not already. I'd love to get more followers! I'll follow you back.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I love the big window in your room and your Mac, clothes, shoes and bags!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. You have such a beautiful room <3

    XoXo
    Plami

    http://www.fashionthrill.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Supermooie kamer, past ook echt bij je. x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk, ik vind jou en je kamer helemaal bij elkaar passen! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk dat al je spulletjes uitgestalt zijn :)
    perfect om nieuwe aankopen te bewonderen, al is het ook wel wat moeilijker alles netjes te houden zonder echte kast

    www.tripsandtreasures.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele leuke kamer!
    Mijn kamer is ook wit met roze details. Binnenkort ga ik mijn kamer heel goed opruimen enzo en dan maak ik er eindelijk een post over!

    Liefs! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  19. love your room!!!!your bed is freaking cute!and u have an amazing collection of boots!




    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. oooh mooi jennie!
    wat heb je veel lenzen trouwens, wist ik niet!
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat heb je een leuke kamer zeg!
    Haha, onze kamers zijn echt TOTAAL verschillend.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. How awesome is your room! Je kamer is leuker dan mijn hele appartement gewoon, hahaa!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh wow i love your room! Its so nice and cozy!
    my room is so small and full of Harry Potter stuff, and my desk XD (I have a room for my closet)
    http://www.closet-fashionista.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. I love the way your room looks!

    xoxo,

    colormenana.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Echt een hele mooie kamer. Ik ben er jaloers op, haha.
    Ik vind vooral je kledingrek erg mooi met de witte blokken aan de zijkanten en daarboven de planken met schoenen + tassen. Je hebt echt hele mooie ringen, en ik vind je sieraden juist mooi liggen op dat schaaltje zo.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  26. superleuk! Ik heb een grote kast die ik weg wil, want die staat voor de enige rechte wand in mn kamer:S dus ik wilde ook nog kijken voor zo'n kledingrekje! Staat heel mooi bij jou!

    xx
    www.followyourfashiondreams.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Such a lovely room! I like your blog and follow you now. :)
    And thank you for the nice comment on my blog! <3

    http://letsgotonewyorkandhavefun.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  28. waar zijn die prachtige bruine laarzen van? links op de bovenste plank boven je kledingrek?

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)