zondag 16 oktober 2011

MAGAZINE


i'm in my last year of school which means i have to work on a big project. it can be anything and i have chosen to do something awesome: i'm going to make a magazine! i'll be working together with my friend Mei Siu and Norman is going to help us because he's really good at graphic design. we're actually going to print it and eventually it will be lying in stores in my village. it will be a magazine with around 30 pages filled with fashion, lifestyle and cooking. it's going to be great and everything is going to be quite professional. we'll have to find advertisers and sponsors, we're going to work with a real model in a real photostudio and we'll have to do a lot of economic stuff. right now it's only in its beginning phase. the idea is developed and now we're making moodboards to decide what kind of style and graphics were going to put in it. i'll keep you updated so you can follow our progress!

24 opmerkingen:

  1. Wat leuk! ik neem aan dat dit over het profielwerkstuk gaat? ik ga ook een tijdschrift ontwikkelen met een vriendin, maar voor mensen met een lager budget :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat is wat je noemt een wauw keuze! Veel suc6!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Really cute idea ! I want an exemplar of this magazine haha
    I wish you luck with your work !

    http://ilovemyoldlevis.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk! Ik doe precies hetzelfde met een vriendin voor ons profielwerkstuk en het is echt hartstikke leuk om er aan te werken! Liefsx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Awesome ♥
    dat is echt het meest geweldige schoolproject ooit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great idea! :)

    www.anetesdomas.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super leuk! jammer dat wij niet van die projecten op school hebben! :( succes ermee! X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Really nice! Leuk dat je ons ervan op de hoogte gaat houden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Klinkt tof! Helaas dat ik een profielwerkstuk moet maken wat aansluit bij mijn profiel Natuur en gezondheid..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk idee! Ik maak ook altijd een eigen magazine op een site!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt een leuk idee zeg! Een project dat ook nog eens leuk is om aan te werken! Ik heb ook mijn profielwerkstuk dit jaar, maar als ik aan al die uren denk dat je eraan moet werken zakt de moed me echt in de schoenen haha.

    www.fashiable.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. That's cool!
    I hope to read about it here

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow such an amazing idea! I really like it! Hope you gonna have fun doing it! Can't wait to see it! Good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This sounds like a great project! good luck and have fun with it :)

    XoXo
    Plami

    http://www.fashionthrill.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk! En wat heb je veel vrijheid! Wij konden op zich wel een tijdschrift maken als praktisch deel, maar dan moest het wel een 'speciaal' tijdschrift zijn (dus voor een bepaalde doelgroep of meer als inlichting/informatie folder). dit is veel leuker! succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. oh sounds awesome! good luck! can't wait to see the finished product!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wauw, dat is nog eens een leuk profielwerkstuk!
    Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Klinkt echt super,ben benieuwd naar meer

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)