maandag 24 oktober 2011

DUFFLE COAT

last week my new 'winter' coat from asos (click here) arrived! i LOVE it but it's not warm at all (weather forecast says it's going to be -23°C!!!). the fabric is really thin and i paid around a 100 euros for it.. but the good part: it is a little bit too big so theres still room left for a really big sweater. i could wear an extra sweater underneath my coat, but on the other hand it's not really handy. i'm doubting: should i keep it or should i return it? what do you think? :)

35 opmerkingen:

  1. De jas staat je goed, maar als je van plan hebt maar 1 jas te kopen deze winter, zou ik hem toch terugsturen en inruilen voor een warmer exemplaar, want ik vermoed ook dat het een koude winter zal zijn.

    www.tripsandtreasures.blogspot.com
    fashion & lifestyle in Belgium

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw het is echt een hele leuke jas maar ik weet inderdaad niet of het wel zo verstandig is om het te houden want ik denk ook dat het een koude winter gaat worden!

    Laura
    http://styleandsushi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. It's lovely! But if it's not that warm then it's a bit impractical x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hij is in ieder geval heel leuk! alleen ik heb inderdaad ook gehoord da het heel koud gaat worden.. dan zou ik toch een andere jas zoeken! wel jammer, deze is echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. You look so lovely :)

    XoXo
    Plami

    http://www.fashionthrill.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh hij is echt heel mooi, maar 100 euro voor een jas die niet echt warm is... Misschien toch maar terugdoen en kijken voor iets beters?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn ervaring met twijfelgevallen is dat het achteraf vaak een miskoop blijkt. daarom hanteer ik: bij twijfel terug.

    De jas staat je overigens wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind hem heel leuk maar als hij idd zo dun is zou ik hem terugsturen.. 100 euro is wel veel, kan je beter een dikke jas kopen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. It looks good maar om zo dun en zo duur kan je hem indd mess beter weg doen ! :( xo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. You look so cute in these pictures! I would return it, you might regret it when you're freezing in a few weeks. :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. cute coat, it reminds me of paddington the bear <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Keep it keeep it!!
    I love your sweet face in the first picture, you look like a pretty and shy little girl.

    Have a nice day.
    See you!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Great purse! :)

    www.anetesdomas.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. gorgeous outfit!
    great blog too btw, now a follower :)
    xx

    share the love? aestheticjungle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. If wearing something underneath the coat you're good, then you could keep it. Otherwise, I would returned it because it seems a little expensive to me if it's that thin

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. awww that coat is really cute!!!!love it!!!!asos just always has good stuffs!!!<3





    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De jas is wel heel erg mooi, maar als de jas niet zo warm is zou ik het toch niet doen. Als je altijd een trui eronder moet doen is ook zo vervelend!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hij is heel leuk!
    Maar om nou elke keer een trui onder die tas te doen.... Lijkt me niet handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw super leuk! Ik heb laatst ook een nieuwe jas gekocht van wehkamp. Ook een beetje deze stijl! Maar als het -23 graden gaat worden, dan kan ik denk ik nog wel even 7862387298 jassen erover heen doen haha } Erg mooie foto's weer x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een prachtige jas, en hij staat je ook echt heel leuk!
    wel balen dat hij dun is, in mijn geval zou ik het niet doen, maar ik moet dan ook lang fietsen elke dag. en een trui eronder doen kan op zich wel, maar is inderdaad niet echt handig. er is vast wel ergens een vergelijkbare jas die iets goedkoper is en dan ook nog iets warmer!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hm hij is best wel duur, en ook mooi! Maar als hij niet goed genoeg is voor de winter zou ik hem ruilen, er staan nog genoeg leuke dikke jassen op asos/romwe.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wauww the coat is so beautiful♥ You look stunning and sweet! :)♥.♥

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hmm, hij is mooi maar ik vind dat je voor 100 euro een goede (warme!) winterjas moet hebben. mijn winterjas was 140 euro, van de mango, nou die zit warmmm. xd

    x

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)