maandag 22 augustus 2011

NEW CLOSET!


i took my hammer and smashed my old closet to pieces. every time i opened the doors of my old closet all my clothes fell out of it and everything was a mess. a local store is busy renovating their interior and they were selling the old clothing racks. i'm lucky having one! it's not done yet but i already wanted to show it to you guys :) in a few days there will be two shelves above the rack where my shoes (and maybe bags) will take their place. i'm also giving my hairproducts/jewelry/make-up corner a make-over and when it's done i'm ready for a room tour! :)

73 opmerkingen:

  1. This looks so lovely! I can't wait to see it when you're finished!

    www.elizabethlola.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er leuk uit! Ben benieuwd naar je roomtour :).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, mooi rek! Ik heb ook een rek maar die heeft zwart kunststof ehh zijpalen? iig waar de stang tussen hangt. dus ik ben laatst een stukje gaan wandelen, op zoek naar mooie takken die ik straks als kledingrek kan gaan gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Ik ben benieuwd naar je roomtour!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi rek! Ben benieuwd naar het eindresultaat

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is gorgeous! I wanna have a rack instead of a wardrobe as well!

    XoXo
    Plami

    http://fashion-thrill.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. It looks so pretty, dear! Want it too!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So organised! Great how you can instantly see everything as well :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Thanks so much for your comment.
    Well it looks interesting, can’t wait to see it finished ;) xo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I dreams about this shoes! Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zie er leuk uit!
    Leuke schoenen ook!

    Liefs,
    Joëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ahhhhhhh it looks so nicely set out, i'm an OCD freak and LOVE it! Bex x

    www.rebeccamarywatson.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er al veelbelovend uit, ik ben benieuwd naar foto's van je afgewerkte kamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt een mooi kledingrek, zo eentje wil ik ook :D ! Volgens mij gaat het wel enorm gaan stoffen...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. It looks brilliant. I've actually been doing the same! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. i love your new closet. it's so stylish!

    mai.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. lovely renovation!
    i wish I could do the same but there's just no space :(

    BeantwoordenVerwijderen
  18. aw this's awesome!and i reaaally like all of your shoes!!!!xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. i know the finish product will be great!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. I have always wanted a clothing rack! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. love this photo! and i want everything which is on there ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ziet er mooi uit ! :-)
    www.linlicious-style.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nice blog! Followed :)
    Ik zit ook al een tijdje te denken over zo'n rek in mijn kamer, maar ik was bang dat het er slordig uit zou gaan zien. Bij jou is dat in ieder geval niet het geval haha. Super mooi!
    Keep up the good work x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. uau ! wonderful..

    http://boo-paperplanes.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  25. awww lovely! really organize! like it :DDD

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Het ziet er nu al zo leuk en mooi uit!
    Ik heb net je blog 'ontdekt' en wauw echt leuk!!
    De naam is ook zo'n leuke woordspelling met het liedje ;)

    Ik kom zeker af en toe nog eens een kijkje nemen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. love it!! it is very chic :D Your blog is fantastic! I'm following

    Look my blog and follow me if you like :)

    www.sickbytrend.com

    xx

    sBt

    BeantwoordenVerwijderen
  28. ziet er super leuk uit!
    ik heb ook een kledingrek, maar die hangt super vol :p goed idee om het op kleur te hangen.

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  29. I like every garment.


    http://paquetevistasbien.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  30. ziet er mooi uit! Ben benieuwd naar je room tour. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  31. what a lovely blog, thank you for stopping by and commenting =)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Lovely!! I do a similar thing ;)

    xxMelissa

    BeantwoordenVerwijderen
  33. argg zo jaloers Jen, ik wil ook zo'n kast !

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Looks so lovely and organized! Thank you for your nice comment and glad to see other blogs. And will definitely join your giveaway!

    http://redsolesandredwine.com

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wauw, klinkt echt leuk ^^. Ik wil er ook wel zo één! En nee, ik doe niet mee met je winactie, al ziet hij er wel leuk uit :(.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Leuk, nee ik doe niet mee met je winactie sorry. Dankjewel voor je lieve reactie, xxx Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Heel mooi! Ik wil ook zo'n rek in mijn kamer, maar daar is mn kamer te klein voor :(

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  38. I LOVE this, wow, so organized! And since it's in the open there is no such thing as 'stuffing it all in the closet' - brilliant! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  39. This looks great and very organized.

    Kisses.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. LOVE YOUR SHOES!!!!
    Visit & follow me if you like my blog*
    Love from Portugal
    http://cofashopaholic.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  41. ziet er super mooi uit je kast,
    je hebt er mooie items in hangen!

    leuke blog meid. je giveaway is ook erg gaaf!
    jammer dat ik niet dunne vingers heb:)

    New outfit post - We are golden
    www.mirfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Dankjewel voor je reactie! Het is zeker de moeite waard! :D
    Waauw leuke manier om je kleding op te hangen!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wow!!!
    www.wonderingwolves.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  44. That's just so cool! I love all these shoes you have <3 And your room seems to be truly beautiful, I can't wait to see more ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Looks so cool ♥
    I wish I had that much clothes (;

    BeantwoordenVerwijderen
  46. love it! hopefully it will stay this clean!
    Ik heb zelf een 'gewone' gast, maar ik denkt dat zo een hangkast veel gemakkelijk is voor overzicht.
    x Je suis Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Leuk !!

    dankje voor je comment :) grappige blognaam heb je :)

    www.tripsandtreasures.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  48. I LOVEEEEE what you do with your closet! This is brilliant! I should do this too!

    Carissa

    BeantwoordenVerwijderen
  49. oeh ziet er super uit!
    leuke stijl heb je ! ik volg je! jij mij ook?:)
    x amber

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wow ziet er geweldig uit!
    Haha creatief hoor (:

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)