vrijdag 19 augustus 2011

GIVEAWAY!

i bought this beautiful ring online but unfortunately it's too small! returning it would cost me a lot so i was thinking: let's give it to one of my lovely followers! i bought another one, a bigger one, for myself which will arrive soon so we'll be wearing the same ring haha :D just to make it clear, you probably already have seen it but this is not a real YSL arty ring it's a fake one. the diameter is 17mm (normally that's my ring size too but this one doesn't fit so make sure you have pretty small fingers).

and the only two things you have to do to be able to get this ring are ...
follow me with google friend connect and leave a comment with your email adress

everyone can enter, from all over the world!
good luck :)

124 opmerkingen:

  1. this is brilliant!
    m.maneva07@hotmail.com

    xoxo,
    http://fashiondollhousee.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi ! Leuk idee om je nieuwe ring weg te geven :)
    mijn email adress : kasmeeth@hotmail.com
    xox

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helaas heb ik best wel dikke vingers, dus die pas ik niet. :(
    Veel succes met je giveaway!

    Liefs, Janine.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke ring is dat! Ik volg je via Bloglovin, is dat ook okay?

    Nathalie
    www.petitefashionistas.nl
    n.rodriguez@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke ring! die zou ik graag willen hebben!

    lissiepissie@live.nl :$ hahah

    x alissa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So in ! This ring is gorgeous! :) Why don't join my giveaway and win one of those gorgeous handmade scarfs :)))

    plamena_zahova@abv.bg


    XoXo
    Plami

    http://fashion-thrill.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. erg mooie ring!

    ik doe mee!:)
    1) ik volg je via GFC.
    2) x-judith-x@live.nl
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. The fashion building19 augustus 2011 om 13:23

    Fijn dat die klein valt, dan pas ik hem hopelijk met mijn smalle vingers! Echt een mooie ring zeg.

    Thefashionbuilding[at]hotmail[dot]com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heej
    Supermooie ring ! Precies mijn maat ook
    Ik volg je blog via bloglovin'
    Hopelijk is dit ook oke? Ik heb namelijk geen idee hoe ik je kan volgen via GFC

    E-mail: eline.verraes@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw super mooie ring!! Ik doe graag mee en heb kleine, dunne vingertjes :D

    Love,
    Carlota's little blog
    Carlotaslittleblog@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heej
    Supermooie ring ! Precies mijn maat ook
    Ik volg je blog via bloglovin' en ook via GFC nu :D

    E-mail: eline.verraes@hotmail.com
    gh3tt0_girl@hotmail.com

    x eline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauw, die wilde ik altijd al!!!
    YadelGokalp@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik doe meee!! :)
    stacy.driesen@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. super leuk! ik doe mee, als het goed is moet die passen!

    romy_12_girl@hotmail.com

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wauw pretty die ring, ik doe mee!
    rosalieklaver@hotmail.com xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. I'm in, I have tiny fingers :D email: tesstettelin@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh, really would like to have something yours! I hope it!

    Irisd3@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. oee, ik doe mee! :D
    Ik hoop dat ik hem past, want ik pas een normale size "s" meestal niet haha.

    yakmantse@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wauw wat een gave ring, ik doe natuurlijk mee!

    email: amy_lOlz@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Thanks for the comment!

    Here's my email: lauranaviar@yahoo.es

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super leuk!
    mijn email is kiki-1995@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gorgeous ring, I adore the style =)
    http://cupcakesandtreacle.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ik heb dunne vingertjes, I'm in!
    haha
    liefs,
    denise
    jemappelledenise@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Lovely!!

    I already follow you via Google Friend Connect :)

    melissa@houseofhippie.com

    xxMelissa

    BeantwoordenVerwijderen
  26. I so love this. following!!
    fashionsolace@gmail.com

    xx
    Preity Lama Tamang.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik vrees niet dat hij mij zal passen dus ga ik ook niet meedoen. Veel succes aan iedereen die wel meedoet ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw, supermooie ring!
    lapomme@live.nl
    xx

    ps; ik volg je met GFC, alleen reageren met m'n google account ging niet helemaal goed.

    http://crosssroads.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  29. I am dying for one of those!

    luisa.gah@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Super leuk, ik doe mee !

    BigDreams@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik heb geen google friend connect, maar ik volg je op bloglovin!
    Heel erg mooie ring, en fijne blog heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik heb dunne vingers dus ik hoop op deze erg mooie ring!
    kiwieendje@msn.com

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Superleuk! Ik follow je, & ohsorachel@live.nl
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Leuk, ik doe mee! Ik volgde je al en mijn mail is; maisonfashion@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Heel leuk, ik doe mee!
    Ik volgde je al en mijn email is: isabelkroon@msn.com

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wauw! I Love the ring <3
    My name is: Britt & Email: Beauvee@hotmail.nl

    Nice blog! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Leuke ring! (:
    mijn email is xlisa_love@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  38. ahhh wat een leuke ring!
    ik volg je al, en hier is m'n e-mail;
    just-mylove@hotmail.nl

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Oehh! Love It!
    E-mail:
    floortjecarlier@live.nl

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  40. ohh leuk! ik volg je al een tijd , als Silke of als Hetiskleinenhetblogt, als het goed is!

    pluimstaartwoelmuis@hotmail.com

    Liefs, Silke

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Suuper mooi!!
    Laat ik nou hele smalle vingers hebben (16)!!!
    estherderks@hotmail.com
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wauww wat een mooie ring!
    Gelukkig heb ik ook maat 16 dus denk wel dat ie past :D
    ik volgde je al ;)
    mandyde_beer@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Oh wauw ik doe mee!
    miss.roos@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ohh I'd love this! I hope it fits me! What size is it?

    Following you on GFC, BlogLovin, and Twitter! My email is stylocrat@gmail.com.

    www.stylocrat.blogspot.com

    PS Thanks for your comment! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Oh te gek! Wat lief dat je hem weggeeft!

    Mijn email adres is amberhelenawriting@gmail.com

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  46. thank you for you lovely visit on my blog. Also yours is very nice!
    why don't you came and follow each other?
    tell me what do you think about!
    kisses
    Miriamstella ( from Italy)
    http://isfashionmypassion.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Dankjewel !
    Ik volg je ! En niet alleen om mee te kunnen doen aan je give-away ;)

    mmdijkhuizen@ziggo.nl

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  48. i really like your blog. this is also perfect giveaway cause we don't have to do a lot. simple, but amazing :D i love that ring!

    I'm following you :)

    mfashionfreak@hotmail.com

    My blog♥mfashionfreak

    BeantwoordenVerwijderen
  49. I would love this so much!


    ceriwilliams@live.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  50. prachtig! Hij past ook sowieso want ringen zijn altijd te groot! Ik doe dus zeker weten mee!
    mijn email is myfashionnotebook@live.nl

    liefs,Aniek

    BeantwoordenVerwijderen
  51. oh ja ik doe graag mee! email adres zet ik liever niet zo online, hopelijk is dat niet erg? mocht ik winnen dan moet je maar een berichtje achter laten bij mij en geef ik je de link van mijn tumblr, via daar kan je ook contacten :)

    ik volgde je trouwens al via bloglovin maar nu dus ook via gfc :)

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Aww this is so sweet. Followed.<3
    Bex Watson
    email : bex-withanx@hotmail.co.uk

    www.rebeccamarywatson.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Lovely ring dear, would you mind to post the website from where you bought it?


    e-mail: ruxandra.dutu13@gmail.com

    Kisses.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. tine_schepers@hotmail.com

    thanks for the comment lady
    x
    http://givemetruthloveandfreedom.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Great Giveaway!
    Thank you so much for your nice words! You are so nice!
    You have just to practise a lot! ;)
    I did it too.

    Kisses

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Dankje voor je berichtje erg lief. En wauw, wat een mooie ring. Ik ben je gaan volgen. Ik volg eigenlijk niemand, maar jou wel. Niet alleen om de giveaway maar ook omdat ik je blog echt leuk vind!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Gorgeous ring! <3

    annie.dd@hotmail.com

    http://andromeda-b.blogspot.com/

    Thank You!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. m'n email zou handig zijn haha. perfecthippie@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  60. HII; thank for your post in my blog

    I LOVE THIS RING

    www.sararincon95.blogspot.com

    sarita_rincon95@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  61. whoop!whoop!wanna win!!!!!i'm following!
    valiceberg@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  62. I'll love to win this ring ! ;)

    Following you, and here is my mail:
    Nina.quetin@gmail.com

    ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  63. wat een leuke give away, ik doe mee!
    mijn mail littlefashiolista@hotmai.com

    BeantwoordenVerwijderen
  64. oeee nice nice, komen mijn kleine vingertjes toch nog eens goed van pas! (:

    Ik follow je en mijn email is miloupasveer@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Prachtige ring. Ik volg je blog :)

    Liefs, Manon

    manon.bruinekreeft@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Thanks for letting me know of this giveaway:)
    You have a nice blog;)

    vivu27@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  67. oh gosh, deze ring is te mooi! ik wil heel graag de arty, fake of niet! ik volg je en hier mijn e-mail! florineschippers@hotmail.com ! en bedankt voor je reactie! super blog heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Wauw deze is echt heeeeel mooi! gelukkig heb ik kleine vingers :)

    jasminsharif@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Hee Jennie! Ik heb je blog gevonden via je Twitterpost. Echt heel gaaf allemaal, super mooie foto's en leuke outfits! Ook echt leuk dat je zoveel volgers hebt inmiddels, doe je goed :D! Ik ga nu via Bloglovin' volgen :)
    Ik ga toch ook maar weer volop bloggen vanaf nu haha :D
    X, Kirsten!

    BeantwoordenVerwijderen
  71. this ring is gorgeous!

    email: donna_gragasin at hotmail dot com

    BeantwoordenVerwijderen
  72. it's very nice :)

    frayedlaces.blog@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  73. i love this ring! ;) I must have it ;)
    Kiss from Poland! ;*

    hasik1@buziaczek.pl

    BeantwoordenVerwijderen
  74. What an amazing giveaway!

    Mallory.whitwatwear@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  75. like itt! ik doe mee aan je give away!

    ennn... ga jij ook mee doen aan die van mij?

    liefs, joyce.

    BeantwoordenVerwijderen
  76. wooops, me email adres is = joycfashion@blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Your blog is so cute ! Thanks for invite me to your giveaway :)
    My e-mail adress is camomilesevenblog@hotmail.com
    I follow you !

    http://ilovemyoldlevis.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Die ring is echt leuk, heel apart!
    Ik doe zeker mee!
    Mijn email: romypalstra@hotmail.com

    Liefs, Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  79. oh super leuke ring :)
    manon.desutter@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Aw what a lovely ring! Definitely entering :)

    sheylagomez4@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  81. great ring. thank you for your comment on my blog :)

    xx
    Christina

    Christina_Wonsbeck@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  82. mooie ring maar denkt dat hij te klein zal zijn voor mij,waar heb je hem gekocht?

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Ohhh, nice :) I follow you, hope I'll win :D

    BeantwoordenVerwijderen
  84. awesome giveaway! gueancla@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  85. bedankt voor je reactie, ik doe zekeeer mee haha!
    quirine__@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  86. AWESOMENESS that I have slim fingers ;-)

    Nannasays@hotmail.com

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Jennie! waar heb je die gekocht?? super vet!

    BeantwoordenVerwijderen
  88. reneespam@hotmail.com

    (dit is mijn 'spam' e-mailadres omdat ik hier liever niet mijn meest gebruikelijke wil neerzetten... vandaar :))

    BeantwoordenVerwijderen
  89. ik doe mee

    honoow@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  90. zo ontzettend lief van je!

    Nathalieouderits@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  91. et voilaaa! laura.vanhaesendonck@gmail.com! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Thanks for hosting this giveaway! My email is sewpetitegal(at)gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Heey Jaa echt leuke ring, wel balen dat die jou te klein is ! maar wel echt gul van je dat je `m weggeeft ! Succes !

    msn: www.fashionlalalover.blogspot.com

    XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  94. ach ja, waarom niet? een mooie ring en mijn vingers zijn mini :p Geweldig hoe succesvol jouw blog is geworden!

    justabitofxiao@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Wauw, wat mooi zeg! En ik had 'm ook besteld op het internet, maar die was juist te groot, haha.

    ♥ Ik volg je via Google
    ♥ Mijn email is annemieke-x@hotmail.com

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  96. waaauww die ring vind ik dus echt super mooi!
    xkanevi@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  97. omg, ik ben al TIJDEN opzoek naar een look-a-like Yves Saint Laurent ring! En wauw de witte steen met goud maakt hem alleen maar mooier, wat zou ik gelukkig zijn met deze rins :-) Ik volg je vanaf nu en mijn email is sanne_schoonenberg@hotmail.com

    Je blog is ook echt leuk met de prachtige foto's, dus ik bezoek je blog vaker :)

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Super mooie ring!
    melissapapa-95@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  99. I'm unable to get on to the email address that I posted so I'm using a different one instead for awhile! It's - ceriannw@googlemail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  100. adorable ringg
    oh i like it so so much..
    polinarusmuse@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Love it! That's so sweet of you to give away. x

    bisousofbliss@aol.com

    BeantwoordenVerwijderen
  102. It's great!

    balkisawan@gmail.com

    -Balkis
    www.babablogweb.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  103. woehooee love-it!

    ik volgde je al, en mijn email is myveryownlookbook@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Hi please please please can you tell me where you got this ring??????

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)