dinsdag 30 augustus 2011

back to school + winner giveaway!!


time to get back to school again! above you see my books (yes, i only got three books this year, senior year :D ) and my agenda for this year. as i am perfectionistic i always want to keep my agenda neat.  i print my friends and family's birthdays on a paper and paste it into my agenda so it won't look messy. just like the label on my book. can't imagine a book with a handwritten label on it! i'm starting to think i've got some sort of OCD problems haha :-)

furthermore i'm going to announce the winner of the giveaway.... i can feel your nerves...
it's infinite dreams! random.org picked her as the winner(click here), congratulations!! an email will be sent to you :)

for those of you who've asked: the font is called English

41 opmerkingen:

  1. Ik had vandaag ook mijn eerste schooldag, echt fantastisch..ik was gelijk doodmoe haha. Leuke agenda!

    Fashiable

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aah, leuke foto's! Je kaft is leuk gedaan zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love what you did with your notebooks and agenda! Have a great year!

    XoXo
    Plami

    http://fashion-thrill.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke spulletjes

    http://itsgirlslife.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk! ik heb een paar jaar terug al mijn boeken gekaft met landkaarten, ook heel tof. tegenwoordig kaft ik ze niet meer, te veel werk en eigenlijk helemaal niet nodig haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je mag dan perfectionistisch zijn, je hebt je boeken en je agenda wel ongelofelijk leuk gemaakt! En drie boeken zeg, jij boft haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Huh, drie boeken? Ik weet zeker dat wij d'r meer krijgen in de zesde haha. Ze zien er echt heel erg leuk uit, en je agenda ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah, wat leuk gedaan! Doet me denken aan mezelf hoe ik zoveel aandacht besteedde aan de netheid van mn boekjes. Helaas hield ik dat nooit erg lang vol!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jou boeken zijn echt zoo leuk gekaft! echt een leuk idee!

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk kaftpapier!
    en hoe toevallig, je hebt dezelfde achternaam als mijn moeder!
    x
    http://givemetruthloveandfreedom.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ah wat leuk gekaft & wat een leuke agenda! Mag ik vragen welk lettertype je hebt gebruikt voor de namen in je agenda? :)

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wow this is neat indeed!! :) xoxo, saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. congratulations!

    if you're not already follow me, i mean you could if you want to and i'll follow you back.

    my blog♥mfashionfreak

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Really cute idea !
    I'm very perfectionistic too.
    Congratulations for the winner :)

    http://ilovemyoldlevis.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Haha, dat kaften lijkt al weer zo lang geleden. En dat terwijl ik pas aan mijn tweede jaar studeren begin ;) Succes op school Jennie!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk gedaan je schoolboeken!!
    Donderdag is mijn eerste dag,jammer genoeg heb ik meer boeken :( haha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Love your books
    I have some 10 more books as you ö
    + congratz

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hello! im carlota from http:// dontbeataleteller.blogspot.comi loveee the books by de way:) i just wanted to say that if you remember my blog, well i have donde a new one wih my friend so if you couold maybe follow us or something we would love that:) our blog is http://livethefreedomforever.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. omyyy, the zara book is so nice hihi ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke foto's! Echt vet hoe je je boeken hebt gekaft!
    en dat je zo netjes wil zijn ken ik ook haha ;)
    www.in-imitable.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw Wauw Wauw! All I can say.
    Ik denk dat ik net verliefd ben geworden op je blog!

    Zou je misschien eens een kijkje op mijn blog kunnen nemen? :) Ik ben pas net begonnen en tips zijn welkom!
    http://theadventuresofeline.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ziet er mooi geordend uit! Ik heb altijd als ik de naam en klas en alles op de voorste pagina van mijn agenda zet, ik een nieuwe wil. Omdat ik het zo lelijk schrijf haha.
    Alvast heel veel plezier in London. Maar dat zag ik tegen die tijd ook wel weer zeggen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ahh ik ga ook altijd mn schoolspullen pimpen, enzo! leuk gedaan! ;) x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Nog nooit zo'n gave boekenkaft gezien...love it! X

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel mooi! Ik zou ook graag het lettertype willen weten, erg leuk is die!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Echt superleuk gekaft, je brengt me op ideetjes!
    Ik wil ook het lettertype graag weten hahaha (:

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Weet jij hoe het zit met lettertype's downloaden? Ik heb nu al op 8955 verschillende site's English proberen te downloaden maar steeds kost het geld, óf ik download het maar vervolgens staat het niet in Word ofzo..

    BeantwoordenVerwijderen
  28. heel origineel :) was ik maar zo netjes

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauw dat kaften is echt leuk zo! Krijg er bijna zin van om mijn boeken ook weer te gaan kaften, maar dat laat ik denk ik toch maar zitten! haha..

    BeantwoordenVerwijderen
  30. welk lettertype heb je gebruikt voor je wiskundeboek? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. I ѕavor, leаd to I found exactly whаt I was taκing a lοoκ
    foг. You've ended my four day long hunt! God Bless you man. Have a great day. Bye
    Feel free to surf my webpage :: Formal dress

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hello wοuld you mіnd sharing which blog plаtform уοu're using? I'm gоing to ѕtart my οwn blog
    ѕoon but I'm having a difficult time deciding between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal. The reason I ask is because your design and style seems different then most blogs and I'm looking foг
    something unique. Р.Ѕ Аpologies fοr getting
    off-topic but I haԁ to ask!
    Stop by my web-site ... semi formal white dresses

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)