zondag 3 juli 2011

today ++




today i'm wearing a top and shorts from H&M, a blouse from new look, a bag from newyorker, vintage accessories and a ring from guess.

the summer feeling is coming with the weather getting better every day! i've got so many plans for this summer; barbecue, swimming, watching the stars, a day to the beach, shopping in big cities, drinking a lot of smoothies, camping outside in the woods, taking a LOT of pictures and MAYYYYBE a weekend to london :d let me know what your plans are for this summer, maybe i can add them to y list :) enjoy your sunday!

31 opmerkingen:

  1. Leuke outfit en klinkt als een leuke vakantie !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt zo'n mooie outfit! (zei ook al op whjav, maar het mag best nog een keer gezegt worden. ;)
    Mooie foto's heb je ook altijd. Echt zo'n romantisch beeld. Komt dat door je lens? Of bewerk je het op een bepaalde manier?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke outfit :D
    Ik ga donderdg een dag of 10 naar Engeland, and of course ook aar Londen!
    En ik ga nog met vriendinnen naar de 4 daagse in Nijmegen, echt heel leuk!, ook savonds ;)
    En natuurlijk ook nog shoppen enzo ;), en lekker zonnen/zwemmen !
    En verder moet ik het nog even allemaal bedenken!, maar we hebben nog zat tijd ;)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zoals ik op gs al zei, loveeeely,
    & ik volg je.
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke zomerse foto's!
    Ik ga deze zomer waarschijnlijk naar denemarken, op zeilkamp, met vriendinnnen een paardaagjes weg, heeel veel fotograferen, gewoon leuke dingen met vriendinnen doen & naar één show van de AIFW. En ik hoop op nog meer leuke modedingetjes
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely outfit, I really like the bag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankjewel! Wat een leuke outfit, vind je tasje echt heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke outfit!
    Zou ik mogen vragen welke lens jij gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige outfit en nog mooie foto's <3 :O!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauw. echt mooie foto's!
    ik ga vooral heel veel feesten haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauw, mooie foto's! je ziet er goed uit.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooie foto's joh,
    jammer dat ik geen sprinkhanen terug zie =(
    haha
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige outfit, and i looooove that bag! hoe duur was ie, en is ie er nog? x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I love your hair, Can you PLEASE share it with me??
    :)
    Lovely pictures, you look sooo cute.

    See you!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gorgeous look! I love your purse!

    www.anetesdomas.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Supermooie foto's! Dat tasje is echt heel erg leuk :)
    Mijn plannen zijn bijna dezelfde als die van jou, maar ik wil ook graag eens naar een pretpark!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. supermooi!, wil je me terugvolgen?, x http://fashionlovefashionlove.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  18. thank you so much,
    I really love this pictures, and the outfit, you look very beautiful and lovely!
    hugs from Spain!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. lovely look and that bag is so cute :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk! Mooi gecombineerd die kleuren zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. your T shirt is gorgeous! Love these photos!
    Come follow my blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. kan het niet vaak genoeg zeggen;
    i loooove your style! x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prettyyyyy,

    zeg hee, wij hebben dezelfde lens, welke instelling had jij nu ook alweer met je F?

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)