donderdag 26 mei 2011

is that you?


yes that's me, on the cover of a book! a girl from school wrote it and she asked me to take a picture for the cover and this is the result. i'm going to read it as soon as i've got time for it but the backside has already made me curious! for the dutch readers, here's what the book says on the backside:

Fenna is op het eerste gezicht een 'dood normaal' meisje. Ze heeft een lieve vader en moeder, een lief klein zusje en een beste vriendin op school. Maar achter haar lach schuilen een hoop geheimen. Ze neemt haar kleine zusje onder haar hoede, omdat haar ouders gaan scheiden en ze wordt verliefd op de meest 'foute' jongen die je maar kunt bedenken. Hij trekt haar mee de wereld van alcohol en drugs in en ze ontdekt dat niet iedereen het beste met haar voor heeft. Blijft ze controle houden over zichzelf en haar kleine zusje?

if this also made you curious: you can buy the book in almost every book store and online

21 opmerkingen:

  1. Echt super dat je op de voorkant staat! Daar kan je trots op zijn. :)
    Klinkt spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ah wat tof!
    je ziet duidelijk dat jij het bent,
    maar toch is het heel "universeel",
    mooi!
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow! so cool.

    www.anetesdomas.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw, wat gaaf! even kijken hoor, klinkt als een leuk boek :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super cool! Ik zou er maar trots op zijn ;)

    www.petitefashionistas.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O wauw girl, echt super!! Iets om inderdaad fier op te zijn! Het lijkt me trouwens echt een leuk boek :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw, wat een eer! En wat een prachtige foto. Ik ben erg benieuwd naar 't boek en ga 't misschien wel lezen : )

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat cool! Gaaf om op de cover van een boek te staan hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supervet meis! Ik had je niet herkend hoor, hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wouw dit heeft me echt nieuwsgierig gemaakt! ik denk dat ik het ga bestellen :) xox
    http://issue16.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supergaaf!
    Ik was helemaal vergeten om te kijken,
    stomme ik,
    maar ziet er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)