donderdag 12 mei 2011

CANONNN


say hi to my new cameralens! i bought it last week and it's awesome, and as you can see: HUGE. the lens is from Tamron and i believe it fits on every Canon SLR camera. sometimes i'm asked to take pictures at sports games but before i bought this lens i wasn't able to take close-up pictures of the players, now i can! it gives me the posibility to zoom really far. i can look into my neighbour's houses from my bedroom (hope they're not reading this, haha!). i will also use this lens at concerts to get nice shots of the bandmembers :)

23 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een lens haha :) Ik wil ook zo graag een Canon..xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OMGGG wat onwijs gaaf! hoeveel heeft die lens je wel niet gekost? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. woooow, dat is nog eens een lens haha. Super tof! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow! i wait for some pictures made by this huge stuff.

    mai.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. IK BEN JALOERS! Ik ben heel erg benieuwd naar wat foto's!

    http://fashiablee.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow! wat een bigass lens is dit! gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Woah! ^^ Nou dat noem ik zoooooomen! :D
    Hihi, dankje, ik ben nog een beetje nieuw in blogwereld, maar ik ga je zeker volgen, want je maakt super gave foto's! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  8. holy moly thats a huge ass camera!! must take beautiful pictures!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoeveel heb je ervoor betaald? :DD

    BeantwoordenVerwijderen
  10. je bent super joh je foto's!!
    ik ben trouwens nichtje van aida hihi
    ik volg je!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik wil ook nog een telelens! Hoeveel mm is deze?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sjezusmina!
    Supergaaf!
    Haha neem je die mee naar de meeting XD

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)