zaterdag 30 april 2011

pretty little dress 2


i bought this dress at H&M!

20 opmerkingen:

  1. Mooi jurkje! Ik zie ook zovaak dingen hangen daar die eigenlijk heel leuk zijn!
    Haha vroeg die vrouw dat echt? Dat is wel beschamend hha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoo leuk! Haha, ik koop daar ook wel 'ns wat. Er zitten hele schattige dingen tussen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, grappig dat het van de 'zwangerafdeling' komt!
    Ziet er erg mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha ongemakkelijk dat ze dat vroeg, maar wel écht een heel leuk jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha ik kocht laatst ook iets daar,
    en aan de kassa stond een oud klasgenootje...
    toen zij in het label keek,
    keek ze me toch ook even raar aan!
    mooi istie!
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow die is echt super mooi haha, gaaf :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, wat grappig :P! Maar het is echt een prachtig jurkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hahah.
    maar het jurkje is inderdaad erg mooi (:

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke jurk! De kleur is erg mooi ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. haha wel ongemakkelijk gvoel toen ze dat vroeg zeker?
    echt super leuk jurkje! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi jurkje zeg! grappig dat het van de mama-afdeling is!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat jurkje is super leuk! Je zou niet verwachten dat het voor zwangere vrouwen is

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)