zondag 17 april 2011

new camera lens



yesterday i bought a new lens for my camera! it's a 50 mm  f/1.8 and i'm really happy with my new purchase. it's perfect for shooting portraits because it gives you the possibility to get your object(person) really sharp and the background blurry(bokeh). just to give you an idea i shot the second picture, nice effect isn't it? well, it's just a tree so this picture isn't that interesting but i couldn't wait to show it to you! i'm a bit full scheduled so i hope i'll have some time this week to do a shoot with a model. pictures of course will be shown to you asap! :) i'm off to work now, enjoy your sunday!

24 opmerkingen:

  1. oe, leuk zeg! :D Hoeveel lenzen heb je eigenlijk :)?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oeeeh nice! =D welk type spiegelreflex heb je?

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waauw, die lens wil ik ook al zo graag! Hoe duur was hij bij jou? (:

    Join my giveaway & win a top chosen by yourself! -->> www.myfashion-notebook.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aww so jealous haha!
    Which camera do you own?

    xoxo,
    Hiuxing

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toevallig deze week ook besteld hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nope, ik ben echt een hel @ sparen en heb deze camera gekocht van het geld voor m'n verjaardag en heb dus niets meer over, heel handig. :'D

    volgend jaar komt er hopelijk een aanvulling (:

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oooh, so lucky! I think this is the lens i need too. Enjoy it!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige foto! Ik denk dat ik die lens binnenkort ook ga kopen. Ik hoor er heel veel goede verhalen over!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oke Thanks :)
    Ik ben er een voor mijn Nikon aan het zoeken, maar moet beetje kijken waar hij het goedkoopst is enzo haha :)
    Dan ga ik daar eventjes kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)