maandag 11 april 2011

last week..


i received my dorothy perkins order, including these stunning earrings!



i saw Make it count, Not Advised & MakeBelieve in concert



i finally finished one of my school assignments, annoying one!



i took pictures from my sister at the annual 'kwalleballen', which is rugby and mud-wrestling combined. very rough game, think i'm going to take part next year too haha



i ordered the topshop shoes on the left and decided i'm going to buy the right ones from tommy hilfiger.


what have you been up to last week? any fun / weird / awkward things happened? tell me!

18 opmerkingen:

  1. Your painting is so beautiful! I love it!
    xoxo, Laura
    http://fashiongivesmebutterflies.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie schoenen, die oorbellen zijn ook echt geweldig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie tekening zeg!
    je schoenen en oorbellen zijn ook heel mooi (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie tekening & geweldige oorbellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind je tekening echt heel erg mooi! :O

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De schoenen van Topshop zijn echt ge-wel-dig, ik wil ook nog graag zulke hakken.

    http://fashiablee.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wow die heels zijn echt fantastisch,
    super aankoop, ben erg benieuwd naar je eigen foto's ermee ^^
    &Haha dat kwalleballen zien er zo ranzig maar zo geweldig uit!
    Die eerste foto is trouwens erg mooi (:

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje wat kan jij mooi tekenen zeg!! En die schoenen en oorbellen zijn super :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw nice shoes and your draw is beautiful♥
    You're talented girl!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh toevallig!
    make it count zijn beste vrienden van me! (:
    wat leuk zeg!
    en btw wat een heerlijke blog heb je!
    xxx
    marieke ( maryrose )

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)