dinsdag 12 april 2011

here they are..


and they're too high for me :( i just got them and i think they're gorgeously stunning haha but i think i'm going to sell them though.. soooooo if you're interested: they're size 40, they walk comfortable thanks to the platform (i just feel too tall when wearing them), and they're completely new.

i paid 77 euros including shipping costs for it. you can have them for 70 euros including the shipping costs. so you'll save 7 euros. let me know if you're interesting by leaving a comment!

20 opmerkingen:

  1. Ahh ik vind ze echt ge-weldig! Helaas heb ik geen maat 40..

    http://fashiablee.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. these are really really nice! i wish i was a 40 :(

    xx
    C

    cityofchic.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze echt super leuk, maar heb helaas geen maat 40 D:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn geweldig + heb een maat 40 maar nooit 70 euro haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat jammer dat je ze te hoog vind!
    Ik heb wel een maat 40 en ik zou ze best willen hebben, maar heb op dit moment geen geld helaas!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heeeel gaaf! jammer dat ze te hoog zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw, ze zijn zeker erg mooi! jammer dat ze niet naar je wensen zijn! zou ze zo willen kopen, maar denk dat het voor mij ook echt geen optie is haha! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw die zijn mooi, helaas draag ik geen hakken :o

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn wel heel leuk!!, ik heb helaas maat 36 !
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauw, ze zijn wel supervet! ik heb wel ongeveer maat 39/40 en ik heb ook al schoenen met hakken van 13 cm, dus ik kan het wel hebben. zit er wel over na te denken, maar ik twijfel wel heel hard, haha, moeilijk..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. BEAUTIFUL!!!!

    http://www.twenty-secondmay.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind ze ook mooi.
    Zelf heb ik altijd het probleem dat ik te klein ben, nouja mijn voeten. Die staan onderhand verticaal als ik zulke schoenen aanheb ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gewoon op proberen te lopen joh! Ik heb ook gigantische hakken, gewoon opbouwen! Zou zonde zijn als je ze wegdeed =(!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze zijn heel erg mooi!
    Ik zou het toch proberen :)
    xLiefs Jente

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ze zijn echt gorgeous, maar niet helemaal mijn ding :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ohhh ze zijn prachtig, maar wel hoog inderdaad! Helaas heb ik maat 41 :P

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hihi, dat had je kunnen verwachten :$.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Vind ze écht mooi! Maar begrijp dat gevoel wel, misschien moet je het idd langzaam opbouwen?
    Bedankt voor het volgen, ik volg je terug
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. they are super nice

    doasbg.blogspot.com
    now following you

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)