zondag 24 april 2011

blackberry + E.L.F.


i finally got myself a blackberry bold 9780!

and i bought some other things this week. me and two friends of mine were checking out the website of E.L.F. (eyes-lips-face) make-up and we decided to order some things. result: a box full of make-up(heaven!):


the items which i ordered:



1. natural nymph lipstick (nude)
2. moonlight nail polish
3. nude nail polish
4. pearl nail polish
5. lip primer & plumper


some things my friends ordered, furthermore we got the same things. definitely worth mentioning is the nail polish you see above, mango madness. i regret that i didn't order it :( but luckily i can borrow it, look how pretty it is:


got interested? you should really check their website. most of the products only cost 1 euro! 

and now i'm off to the rivers to jump into my canoe haha! enjoy your easter-weekend! 

23 opmerkingen:

  1. Mooie BB!
    En is die make-up echt zo goedkoop?:O

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ahh ich liebe dieses Blackberry ich will auch eins! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha die Duitse reactie hierboven:P

    Mja ik bestel sowieso nooit foundation of poeders via internet want het is toch nooit de goede kleur bij mij.
    Maar ik heb net gekeken en het zag er echt heel nice uit, bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een bb, echt heel mooi! :)
    En de producten van elf zijn echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. toe maar haha! ik heb zelf ook een blackberry, maar die is al 2 weken kapot en nou is die bij de TNT spoorloos verdwenen (waarschijnlijk) -.- leuke aankopEN! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thanks for dropping by my little blog. :)

    The makeup haul looks amazing, I am about to order some nail polish supplies as well, gonna start painting my nails to be more girly haha.

    Happy Easter!


    xoxo,
    Addie
    The Cat Hag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oe, die bb is echt mooi! :D En je hebt leuke dingetjes van E.L.F

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke dingen! Mijn Blackberry is gister kapot gegaan, niet echt een aanrader dus...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love that nail polish color!

    Monique xx

    misszuman.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Really love your BlackBerry! I desperately want one too, but unfortunately my balance won't let me buy one.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik heb ook een BB. geweldig ding! ben er echt verliefd op! ook een bold maar dan een zwarte. witte waren uitverkocht >:(. ik ga toch ook maar eens bestellen bij elf. hoor er vaak goede dingen over! x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mn vriendin heeft precies dezelfde ook dat hoesje :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh dat doosje ziet er echt hemels uit,
    haha heerlijk om zoiets te ontvangen!

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)