woensdag 27 april 2011

acne studios


i can clearly remember the day i fell in love with Acne studios, about a year ago. since that day i've been following every collection and nowadays i'm still craving to get at least one item in my possession. most of you might already know this amazing brand but i still wanted to share my love with you. almost every single item is perfect. the only problem is that it's such an expensive brand, though i think i'm going to buy a pair of jeans soon! i'm hoping one day i'll be able to walk out of the store with three bags full of clothes. i don't think it's ever going to happen but every girl has her dreams.. what's your dream when it comes to fashion?

8 opmerkingen:

  1. Heeel mooi merk inderdaad! En mijn droom is om een hele kast vol Louboutins in mijn bezit te hebben, maar dan kan ik lang verder blijven dromen ;)

    www.petitefashionistas.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. acne is inderdaad een prachtig merk! ik zou echt zo graag alleen al de pistols hebben.
    anyways, mijn droom op het gebied van fashion? ik denk toch echt werken bij Elle, of een soortgelijk tijdschrift. Ik weet 't, de typische meisjesdroom, hihi!
    Liefs, x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh, ik vind het zo'n leuk merk!
    love it.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuke blog! Ik ben er opnieuw mee begonnen het bloggen, kom een keertje kijken als je wilt. :) Tips/tops zijn welkom!

    http://kimgodschalk.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)