dinsdag 29 maart 2011

yves saint laurent



this is the first lipstick i've ever bought in my entire life.
i hated the taste of lipstick and didn't like it combined with my pale skin, but that was before i ran into this beautiful color! it's between peachy and coral and the best of all: it doesn't taste like lipstick at all! ugh, i hate that regular lipsticktaste. luckily this one tastes like peach. i think this color looks great on a pale skin, but also on a tanned skin.

got a little interested? you should really try a YSL lipstick, they've got many colors and the quality's great! it's in store for 26 euros.

i tried to take pictures of me wearing this lipstick but they all turned out blurry. 
you'll see me wearing it soon :)

34 opmerkingen:

  1. Ik ben sinds kort ook aan de lippenstift haha, vond het voorheen altijd zo ouwelijk!
    Maar het bevalt best goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, die verpakking is zo mooi, prachtig gewoon ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kleurtje! Ik heb ook sinds kort een lipstick, maar draag het nog niet echt. Misschien toch maar eens doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow ik lees echt overal dat iedereen de eerste lippenstift van hun leven koopt, haha geniaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toevallig, ik heb vandaag nog een rode lipstick geprobeerd van dat merk! Hij heeft er echt minstens 5 uur opgezeten. Morgen ga ik een goede lipstick kopen, ben benieuwd welk merk het gaat worden.

    http://fashiablee.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooi, ik zal zeker eens een kijkje nemen als ik hem in de winkel tegenkom!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super!, mijn moeder heeft die ook, ik leen hem ook af en toe van haar;) ben benieuwd hoe hij staat, vast heeel mooi !
    Ik ga je volgen ! jij mij ook?
    xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kleurtje! :) Ik heb 6 lipstick van catrice haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een leuke blog! Ik ga jou ook volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er echt supermooi uit :) Ik gebruik Clinique, berry blush.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ah wauwie, mooie lipstick! Ik gebruik altijd mac lipglossjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Yves saint laurant is supergoed merk, i have the red one. Super leuke stijl heb je trouwens!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Elke keer als ik daar binnen loop pas ik echt 12 dingen, en kom ik met 1 ding naar buiten haha. Maar ik ga morgen denk ik nog een poging wagen :P

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I loooovvveeeee it ! the colour is so pretty <3

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Love the name of your blog - I'm Jen, too - so automatically, I like you! Great blog - I'm now following!

    xo

    Jen
    http://www.houseofjeffers.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wauuw die lipstick is echt heel mooi <33.
    Ben erg benieuwd hoe het je staat.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit is pas een lippenstift.
    Echt mooi.
    Xx Liefs
    mell.

    (Eventjes niets te doen? Neem een kijkje op mijn blog en lees een deel van het verhaal.
    mellsrainbow.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw, wat een leuke kleur zeg!
    Ik hoop snel een "aanfoto" te zien! Misschien dat ik deze dan zelf ook wel eens ga uittesten :)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wow the colour is beautiful!!♥.♥

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Kan het kloppen dat je vanmiddag in de H&M in Eindhoven was?
    Want ik stond in de paskamers en toen hoorde ik zo'n meisje iets zeggen van ''Jennie....blabla'', haha:)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Haha ik ook niet!
    Maar volgens mij heb jij best wel een 'lieve' stem en dit meisje had een best wel zware haha;)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Haha ik niet dan? Kom ook uit Brabant!
    Mijn stem is ook best wel... Ja, niet echt vrouwelijk vind ik zelf.
    Best laag soms haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ah, heel mooi kleurtje.
    ziet er echt mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw deze is prachtig. Die verpakking <3

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)