dinsdag 15 maart 2011

the sun is shining!

finally it was there: the first day of the year where you were able to go outside without wearing your coat! can't wait to wear these beauties again:


and now i'm going to settle myself in bed and watch the new episode of my favorite TV series; Pretty Little Liars! do you also watch it? best television program ever!!!

i get comments about where i bought these shoes and for how much, but they're from last year's Zara collection so they aren't available anymore!

15 opmerkingen:

  1. Het was inderdaad prachtig weer, ben lekker in een blousje naar school geweest! Mooi hakken.

    http://fashiablee.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb tijdens het avondeten de nieuwe aflevering gekeken! Heerlijk ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. yessssss ik kijk het ook! heerlijk haha, nieuwe aflevering was weer leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I like!!!!!!!!!

    http://twenty-secondmay.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kijk ook naar PLL! Echt een geweldig programma :)
    Waar heb je die schoenen vandaan? Ze zijn echt super!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw, die zijn echt heel mooi! ik ben van plan binnenkort te beginnen aan PLL!!! hoor er allemaal zulke leuke verhalen over. X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha mijn nieuwe pumps staan ook al maanden in de kast te wachten tot ze naar buiten mogen O:)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Misschien handig als je er bij zet waar je ze gekocht hebt, en hoe duur? (a) vind ze erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw mooie schoenen! waar vandaan? ^.^
    ik kijk de serie niet (wacht totdat het in Ned. komt..) Ben op dit moment wel het boek aan het lezen :P Nummer 6.. heb net 6,7 en 8 binnen =D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke schoenen, en ja oh het weer wordt echt zoveel beter, zalig om gewoon in een lichte blazer of zonder jas rond te lopen! en jaaaaa, pretty little liars is ZO goed! nu nog maar 1 aflevering en dan eindigt het eerste seizoen :(

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heerlijk dat de zomer steeds weer dichterbij komt!
    Ik kijk ook PLL! Toen ik de boeken had gelezen was ik meteen verslaafd. Geweldige serie idd.
    Je hebt een leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, die schoenen! Vond ze vorig jaar super mooi (nu nog steeds)! Vooral de blauwe, tof dat je ze hebt!

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)