zondag 13 maart 2011

great invention!






have you ever seen something like this before? i didn't know its existence until yesterday. i walked into the perfume store and saw this tiny perfume bottle. you can fill it with your favorite perfume very easily. i'm always carrying a pretty big bottle with me so this is a great solution for me. when you fill it, it contains about 4 ml of your favorite perfume, perfect amount to have with you in your bag. want to fill the little bottle with other perfume? you can clean it with hot water!
 
but.... how does it work? i'll show you!



you take off the 'spray thingy' (how do you call that? haha!) from your perfume bottle



as you can see, the tiny bottle has something on the bottom of it, which you click on your perfume bottle, like this:



now all you have to do is push the spray of the tiny bottle a couple of times and it fills itself with your favorite perfume.

i don't know how the system at the bottom of the bottle works. you might think it's going to leak but crazy enough it doesn't! great invention in my view!! what do you think?

28 opmerkingen:

  1. He das handig! En vanonder blijft dat gewoon 'open'? en het loopt er niet uit? Wauw! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heb het al wel eens eerder ergens gezien! het ziet er echt handig uit, denk dat ik binnenkort ook maar bij de ici paris langs ga! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. this is a really good invention :D How much was it?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow dat is echt een goed idee! hoeveel kost zo'n flesje?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Handig systeem is dat ja! En fijn dat het wat beter met je gaat en je weer aan het bloggen bent :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja ik ken die!
    erg handig inderdaad.
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt super handig! Ik weet dat er mini parfum flesjes waren van scarlet maar had ze nog nooit van chanel gezien dus dit is echt een top idee! Leuke post!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hahaha lol dan koop je die ga je naar de douglas en vul je hem daar gewoon constant! hello free parfum

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dat is nagemaakt van.. - geen idee oe het ook al weer heet-
    maar wel erg handig! ik neem nooit echt parfum mee, dus voor mij niet echt noodzakelijk. wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat heb ik echt nog nooit eerder gezien :O super handig ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw,ik wist eerlijk gezegd niet dat het bestond! Het is inderdaad een geweldige uitvinding, die moet ik ook maar eens aanschaffen!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. superhandig, die ga ik ook halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superhandig!
    dan kan ik eindelijk parfum meenemen (ben altijd bang om mijn flesje te breken)

    x Je suis Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ohh dat is echt superhandig!
    is zo'n dingetje prijzig of valt het wel mee?

    dan kan ik eindelijk parfum meenemen zonder bang te zijn dat mn hele tas onder zit haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hahahha wat een grappig en handig dingetje!!!





    x
    A NEW PAIR OF VINTAGE BOOTS

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij was 9,95 en verkrijgbaar in 3 verschillende kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Haha ik vind het inderdaad ook wel meevallen. Maar misschien door ons figur en we hebben zelfde vorm hoofd/kaaklijn haha! En misschien idd ook onze haren, lengte vooral, want qua model hebben we het allebei anders haha! Ik ga je volgen :)

    http://fashiablee.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ahh dat ziet er echt handig uit!
    Echt gek dat ik dit nu op jouw blog zie. Vorige week vroeg ik me nog af of zoiets bestond. Ik ga er zo zeker eentje halen voor op reis!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)