donderdag 17 maart 2011

BC hairtherapy



i bought my favorite hairproducts today: a shampoo and hairspray from BC.
this line is especially made for long hair. the ends of your hair sometimes are about 7 years old, so they have been through a lot (hairstyling, sun, heat). this Q10-line takes good care of your long hair and makes it super soft! you only need a little bit of shampoo because it gets very foamy when you apply it to your hair. you use the spray after you have washed your hair. you just spray it on your toweldry hair and let your hair dry. afterwards it's really soft and it smells reaaaally nice.  if you're interested: i always buy these products at my hairdresser, the shampoo costs about €14,50 and the spray costs about €13,50.

4 opmerkingen:

  1. jouw blog is echt super leuk! je hebt een geweldige stijl, echt heel mooi. ik ben fan! hoop dat je snel weer een verkooptopic hebt haha. (:

    liefs,
    Aviva (PictureAddict)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha hey Jen! Ik heb eigenlijk geen flauw idee meer hoe ik op jouw blog kwam, was gewoon puur toeval ik moest je meteen volgen hahaa
    Je hebt echt een leuke blog, ik ben sowiezo een trouwe kijker :)

    Hmmm ik moet eigenlijk ook kijken naar de juiste haarproducten, ik heb nog steeds niet de juiste haarverzorgingsproducten voor mijn haar -_-'

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Raar id dat je je haar al een paar jaar heb eigenlijk, haha!

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)