vrijdag 18 februari 2011

+ $ +


skirt American Apparel / bag Chapnlle / blouse New Look / top Monki

stressinggg! just changed something in my school subjects. two years ago i had to chose the subjects for the next 3 years but i totally chose the wrong ones. thought i'd be doing a good job by choosing economics and another economic-like subject. what i didn't choose? art class! two years ago i had never thought of doing a creative study after high school. all i could think about was economics and such, get a good job. but now i know i want to study Lifestyle and Design after high school. how am i going to do that without having done art class? 

so i kicked out one of my economic subjects and traded it for art class! 
this means i've got a lot of 'catch-up work' to do... 

21 opmerkingen:

  1. oh i loooove the look!
    i'm following! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kan gewoon met een portfoilo aangenomen worden hoor ^^
    Ik had ook niks van kunst vakken en zit nu ook op een grafische school, omdat ik thuis en zelf veel dingen deed! Succes iniedergeval! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie outfit! Knap dat je die keuze hebt gemaakt en succes met al het werk wat je ervan hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh zalig dat je zo kan kiezen op je school, haha dat is bij mij dus helemaal niet zo, ik zou ook wel art class willen nemen! heel veel succes en mooie outfit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Good one! I changed French for art class. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel goed dat je geswitched bent! 'Art-class' is veel leuker dan economie haha. Ik vond het altijd geweldig in ieder geval! En had het ook wel nodig voor m'n vervolg opleiding.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hee, ik heb even een paar vraagjes over die tas. Ik wil hem namelijk ook heel graag, en ik heb het idee dat jij je er ook wel wat in verdiept had enzo.

    Ik zat gister wat te googlen, en vond de tas bij Vilja.nl voor maar 40 euro, alleen is deze niet echt leer. Is die van jou dat wel? En op iOffer vind je ook héél veel knock-offs hiervan, weet jij of dat betrouwbaar is? En waarom heb jij uiteindelijk voor Chapnlle gekozen? (a)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O en dan had ik nog een vraagje, welke van Chapnlle heb jij besteld? Want ik zie er twee, 1 voor 68 euro en 1 voor 62 euro. Die van 68 euro lijkt veel meer op de jouwe, maar ik dacht dat jij zei dat jouwe 62 was? Of is 'ie ondertussen duurder geworden?

    http://www.chapnlle.com/en/bag/alexa-bag.html
    http://www.chapnlle.com/en/bag/colorful-alexa-bag-size-ml-7.html

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Staat je leuk!
    Ook een heeeeele mooie tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Trouwens, ik wil van die site ook een tas bestellen, hoelang was de levertijd ongeveer? En was de bestelling snel in behandeling genomen?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super leuke outfit! en een vraagje, ik heb laatst wat dingen besteld op chapnlle, ( nou ja laatst, in februari ) en het nog steeds niet binnen gehad en nu ben ik bang dat ik opgelicht ben! heb jij je tas gewoon snel binnen gekregen? alvast bedankt!:)

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)