zondag 16 januari 2011

my new wedges


i bought these suede wedges yesterday at Dolcis!

35 opmerkingen:

  1. leuk! die heb ik ook heel vaak in mijn handen gehad en uiteindelijk niet gekocht..maar wel echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahhhhh zo lovely! Zulk soort zoek ik echt al heel lang eigenlijk :')
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love them! :-) xx Celine.

    www.celinekj.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ze zijn super! leuk kleur ook!

    x Je suis Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi zijn ze hè? ik heb zo ook,
    toevallig nu aan, alleen dan van de sacha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. those are so amazing shoes!I love them!!!
    xoxo.Caroline
    www.enormous-cookie-jar.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauuuw love them! Hoe duur waren ze?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Evelien en Anna, ze waren 60 euro en ze lopen heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw deze schoenen vind ik echt prachtig
    wel jammer dat de zool van kurk is, als het hout oid was, vond ik ze denk ik nog mooier! maar dat betekent niet dat het geen prachtige schoenen zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nice shoes! You have taste! lots of love

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauw, die zijn super mooi! :D
    zijn ze van echt suede? echt leuk dan! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, echt mooi!
    weet je hoe hoog ze ongeveer zijn?
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. they are lovely!

    xoxo

    www.afashionhouseofcards.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I love them!! :]
    http://lemondedemode.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I love it! I really like your blog as well :) If you like, join my zara dress give away on my blog;

    http://givelivelovelife.blogspot.com/2011/01/give-away.html

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ah, die zijn echt prachtig! ik had ze ook gezien, maar ik moet er nog even voor sparen. (':

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Amazing shoes
    Lovely blog!
    YOu follow me and i follow you?
    xxx

    www.fashionapp.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. I love wedges! This one are interesting:) And nice colour.

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)