maandag 31 januari 2011

lancôme teint miracle


meet my new foundation! after school i went to the make-up store because i wanted a good foundation, and after a little bit of testing the saleswoman recommended me this one. i love it! your skin feels so soft and it looks really natural. the structure is very light and it's really easy to apply. if you're interested after reading this, you should really go to a make-up store and try it to see the result yourself! it's a bit pricey (34,95) , but you're assured that you have a good foundation. i sound just like a poor saleswoman now hahaha

10 opmerkingen:

  1. haha, i'd like to see it on you! Could you make a picture? xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. yeah sure, i'll take a picture very soon :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wel duur, maar hij is dan waarschijnlijk ook goed dus ik ben benieuwd !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaah wauw wat gaaf.. mij lijkt het ook wel leeuk om eens wat duurdere dingen te hebben dan wat ik nu heb hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt goed!
    kan je een keer een artikel maken over welke make-up producten je dagelijks gebruikt? (:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja is goed hoor! het zal niet heel inspirerend zijn want ik gebruik niet veel haha! bedankt voor het idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oeh mooi hoor!
    ik ben altijd van essence enzo,
    maar kocht er laatst eentje van loreal,
    voelt dan zo luxe he! haha
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw duur, moet hij wel goed zijn haha, ben benieuwd naar foto's van het resultaat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Looooooooooovely Blog ♥♥Like it so Much .♥♥
    So i gonna follow .♥
    Would you do the same if you like to .So bay bay
    you,
    Nadia.M.

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)