vrijdag 14 januari 2011

$$$

finally it's weekend! this week has been such a tiring week for me, really need some time to relax now!
i'll show you guys some things that happened the past couple of days! .....


my asos-bikini finally arrived! a few days too late, but that doesn't mind, it was worth waiting for, love the color and the way it fits! but i'm not going to use it until summer holidays. my skin is so pale and i think this color suits better with a tan. fortunately i'm going on vacation the first week of the summer holidays :D in case you're interested in where i'm going to spend my vacation: Spain! i'm going to Blanes with four friends of mine. we're leaving at the 15th of July. see you there? ;) haha!


i took pictures with my best friend!
and i've searched for some old pictures on my previous computer, found lots of pictures i already had forgotten about. it was nice to see all those memories again. i wanted to share these pictures from last summer with you:



me and my best friend again, but this time upside down haha




lying in the grass with my cute dog :D :D

furthermore i spent lots of time learning this week. somehow my teachers find it funny to give a test every week. i also had a meeting with 25 schoolmates because we're going to Strasbourg, to the european parliament, for a couple of days next week. and yesterday i bought my new bag online. must be here within 2 weeks. i'll show it to you as soon as it gets here! ohhh and i almost forgot: i entered a music quiz with three friends of mine wednesday evening. total failure, we turned out to be the worst team out of 17! but before we went there we didn't know the quiz included music from about 50 years ago and the average age of participants was 45 HAHA! in  the end we went to McDonalds for a happymeal as a consolation prize :) how was your week?

36 opmerkingen:

  1. wauw, leuke fotos! vind je bikini geweldig, hihi! het klinkt allemaal als een hele leuke week.. wel jammer van die docenten die het inderdaad grappig vinden om elke week een toets op te geven! enjoy your weekend X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie foto's n toffe bikini!
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een lieve hond heb jij! Ben benieuwd naar je nieuwe tas ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuyk artikel om te lezen! Echt leuk, zo persoonlijk :)

    Is het geen idee om zoiets elke vrijdag te doen? Zo'n "weeksamenvatting"?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. waaauw, leuke bikini!
    en die 3e foto is echt heel leuk! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke bikini!
    En die foto van jullie van bovenaf is echt heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ga ook naar blanes! Met mijn beste vriendin, alleen ik vertrek pas 19 augustus haha. Super leuk daar, ben er al 2 x geweest :) En hele leuke foto's, je kan echt goede foto's maken! Welke camera + lens gebruik je eigenlijk? X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. aaaaah this made me smile:) quien soy yo haha?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi meis, thanks voor je berichtje op mijn blog! Leuke bikini heb je gekocht, mooi kleurtje ook! Verder vind ik de derde foto echt prachtig!
    En wat grappig dat jij in Valkenswaard woont, ik woon in Veldhoven dus dat is vlak in de buurt haha

    x Robine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. haha dankje!

    Wat heb jij een leuke blog zeg! En die foto met je hond is echt heeeul schattig<3

    i followw you<3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nice pictures of you and your best friend, you two are so sweet together :-)! I follow you now :D xx Celine.

    www.celinekj.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. great pictures and I love your blog, following ! :D

    www.mydailyoutfits.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is altijd zo leuk om foto's van de zomer terug te kijken, word je echt blij van! Mooie foto's!

    x

    foreignfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. We really like your bikini... nice pics!
    Your blog is so cute!

    We are trying to translate our blog in english.. :)
    Go on to follow us!

    http://lipsticksandties.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. thnx sweetie for the lovely comment:) how about following through bloglovin and google each other:)?

    let me know:)xx

    http://inablondeworld.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Great bikini and love the blog!
    Just became your newest follower!
    Sabrina
    http://missworkingirl.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hey wat een leuke blog heb jij! Ik volg je zeker :D.. Volg me ook als je wilt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. following as well now through both:)xx


    kisses:)xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Love it :)

    LOVE
    minnja

    http://minnja.blogspot.com

    If you follow me; I will follow you

    BeantwoordenVerwijderen
  20. he, ik wou gewoon even laten weten dat ik je blog + foto's heel mooi, leuk en schattig vind! geen idee waarom schattig, misschien door de soft tones en mooie kleuren op je foto's haha.. anyway, keep up the good work, ik blijf je blog zeker en vast lezen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. SO happy it is the weekend too! have a great one! these photos are so beautiful! :)

    natalieoffduty.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. AWW such a cute dogg!!! I am also loving the bikini!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. dankjewel voor je reactie! <3
    jaa, vind t leuk om een beetje te knutselen
    met plaatjes enz op de computerr, wat die
    lay-out betreft ;]
    i love your bikini! :O
    leuke foto's!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. you have a great blog and you are so gorgeouse !!!
    love this post !

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke bikini zeg!
    Doet me er aan denken dat ik ook dringend moet gaan beginnen sparen voor een kleurtje op men huid tegen de rokjes en shortjes periode!

    Echt weer superleuke foto's! Je ziet er altijd zo schattig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. leuk! ik ga ook naar blanes de 15e haha. welk appartement ga je? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ah wat leuk! wij zitten in la masia, dat zijn appartementen op een camping!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. haha wij ook! :P dan kom ik je vast nog wel tegen ook al weet je niet wie ik ben haha

    BeantwoordenVerwijderen
  29. hahaha echt waar? en met welke maatschappij reizen jullie? wij met x-travel. als jij daar ook mee reist dan zitten we waarschijnlijk in dezelfde bus :p moet je wel even zeggen dat jij het bent he, dan kunnen we op de foto haha :D !

    BeantwoordenVerwijderen
  30. haha nee wij gaan met het vliegtuig! wel met x-travel. iedereen die met de bus is geweest vorig jaar die ik ken zeggen dat dat vreselijk was dus wij dacht we gaan mooi met het vliegtuig :P haha komt goed (:

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)