donderdag 30 december 2010

i've painted my room!

it turned from this......


into this .....


what do you think? yesterday me and two friends of mine spent our days painting my room white. i still have one wall that has got wallpaper with little flowers. i still need to get used to the big change, from really dark to really light, but i like it so much better now! it's much lighter, looks a bit bigger, and it's more cosy. now i'm looking back at the before-picture, i'm really happy that i've done it!
more pictures of my room soon, before i'll show the rest to you guys i really need to clean it haha!

22 opmerkingen:

  1. Wauw, leuk en het lijkt gelijk ruimer !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha ja ik vond het bruine ook heel mooi maar dat was ik na 4 jaar wel weer zat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het bruine nog steeds heel mooi, maar ik vind dit ook heel erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kamer is echt mooi!
    (allebei vind ik ze eigenlijk mooi :))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. whooo, ik vond die bruine echt veeel mooier! warmer. dit is zo saai =$

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het bruine was erg mooi al is dit wit ook mooi en wordt je ook niet zo snel beu.
    (heb hetzelfde gedaan in mijn kamer, had groene muur, en was er zo scheel op gekeken, haha)

    x Je suis Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leeeuk!
    mijn kamer is ook bruin, maar ik wil het echt wit verven. Alleen is het niet zo lang geleden dat ik het heb geverfd dus denk niet dat mijn mam dat betaalt, haha!

    leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vond t bruine wel heel erg mooi,
    maar dit straalt ruimte, rust en luxe uit!
    mooi gedaan.
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het bruine
    mooier vond. Maar het wit ziet er ook erg mooi uit!
    Leuke kamer heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vond het bruine ook erg mooi, maar het witte is wel lekker rustig en oogt waarschijnlijk groter. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I turned my room from dark orange to white and its really refreshing! good choice :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik vond 't allebei wel mooi eigk! Sowieso mooie kamer (:

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuke kamer!!!
    ik follow je
    follow mij?

    happy new year!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Allebei erg mooi! Ik ga ze beide opslaan ter inspiratie ;)

    Liefs,
    Virtualfashionview.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. echt een leuke blog heb je!
    maar heel vaak zeg je in je posts; maar de rest post ik later, meer hierover in andere posts o.i.d maar die komen nooit ):
    waar heb je trouwens dat bed vandaan? en je kledingrek? ben ook bezig met mijn kamer verbouwen en vind het er heel leuk uit zien (:

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)