vrijdag 17 december 2010

SOME OF MY BAGS

some pictures of my favorite bags! .......


mango bag




hermes look a like from Milan




hermes look a like from Kenzaa




both from Primark




black bag from H&M




and of course my canvas bags! river island, primark, primark

these are not the only bags i've got but the other ones are not pretty enough to receive a place on my blog hahah!
what does your favorite bag look like?

i'm going to shop with my best friend tonight, hoping to buy the beautiful blazer which i saw last week (unfortunately not my size, hope there are new ones in my size!) have a lovely weekend!


10 opmerkingen:

  1. love them :D I am especially obsessed with brown bags^^
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wooow, I like the Hermès look a likes
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de 3d !

    http://ieatfashiontoday.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, die zwarte Hermès look a like! Prachtig!

    xx Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind die van Kenzaa mooi! is het een beetje goeie kwaliteit?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nee het is niet zo'n hele goede kwaliteit! Als je er te zware dingen in doet scheuren de hengsels een beetje door. Bij mij is dat gebeurd, kan wel makkelijk gemaakt worden denk ik! En een nadeel is dat je de tas iedere keer met het sleuteltje open moet maken, aangezien er geen rits aan de bovenkant zit. Bij de zwarte heb ik wel een rits aan de bovenkant, dat is veel handiger. Maar, die van Kenzaa blijft een mooie tas hoor! Geen spijt van dat ik hem heb gekocht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je voor je comment! Leuke blog heb je! Ik vind je Mango tas erg pretty!

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)