donderdag 23 december 2010

hello gorgeous!



today is my lucky day! almost everything went perfect; my tests went great, i've got a new job, sold some items online for pretty much money, got a pair of new all stars, two new skirts, and this gorgeous dress from Zara! it's going to be my dress for new years eve. the picture isn't that clear, you can't see the gorgeousness of the dress that well (it looks so cheap at this photo, though it's really classy in real :[ ), but i couldn't wait to show it to you guys! thank you Zara :D can't wait to show you guys some more pictures (taken in daylight ;) ) good nightttt 

14 opmerkingen:

  1. mooie jurk!! :D

    en wat voor baantje heb je?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bij een uitzendbureau op feestjes werken, bediening en achter de bar en zo :) echt handig, ik kan zelf gewoon aanklikken waar en wanneer ik wil werken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh wat een leuke dag zeg! En ik heb die jurk in het echt gezien, hij is heel mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, dat baantje klinkt echt tof! Hoe ben je daar zo aan gekomen? Ik ben ook al een poosje op zoek naar een fatsoenlijk baantje (werk nu bij een supermarkt) maar ik weet echt niet waar ik het zoeken moet! En hoeveel verdien je? of is dat wat te persoonlijk :d

    Ik vraag me trouwens af, heb jij geen kerstvakantie? Heel Nederland heeft toch kerstvakantie op dit moment, of zeg ik nu iets heel raars?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous dress! You'll definitely have to show us some photos when you wear it!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Via internet! Moet je gewoon even een horeca uitzendbureau zoeken op internet en je via internet inschrijven, dan moet je daarna even op gesprek komen. Ik krijg minimaal 8,50 per uur maar soms ook 12,50 dus dat is echt top! Als je toevallig in de buurt van Eindhoven woont weet ik er wel eentje voor je! En nee ik heb nog geen vakantie, vandaag is mijn laatste schooldag en dan heb ik twee weken vakantie. Komt omdat ik in het zuiden woon ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. helemaal super om zon dag te hebben, hihi!!!! ik ben echt helemaal weg van je jurkje, vind hem echt onwijs gaaf! echt een leuke job heb je aan de haak geslagen! lijkt mij ook wel wat :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. k wil ook zoveel geluk als jou :(
    haha mijn marktplaats loopt voor geen meter! dus k verkoop niks online haha xD

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Waaaaaauuw it's really beautiful!

    Xxxxx
    Merry Christmas!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. omg. this is too perfect! love the colour, the little details it has on top, everything!
    kisses and have a merry christmas!

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)