donderdag 2 december 2010

dark december



holland is covered with a thick layer of snow. i'm not getting out of my house unless it's for school or going to the gym (/ sauna, haha!). so i spend my days watching tv and lying in my bed with my laptop, checking out blogs and webshops to see what will be my next items to buy! i'm also checking out my new photoshop elements, finally got it back! my stepfather removed it from our computer a while ago, but luckily i now have got my own macbook and my own photoshop :-)

what do you normally do when you can't get out of your house because of the weather? 

9 opmerkingen:

  1. haha, ik kijk altijd films of ook lekker bloggen.
    (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha ik ken het,
    ik ben meestal ook lekker lui thuis.
    een beetje sporten als het nog doorgaat, op de laptop, tv kijken, nu met sinterklaas surprise en gedichten maken, koken en soms nog eens wat huiswerk !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha ik ken het :) Ik kijk veel oude afleveringen van series, zoals GossipGirl, Project Runway enz... en verder huiswerk, blogs bekijken enzovoort! En inderdaad fitnessen :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha erg herkenbaar!
    &Ik heb ook PS-Elements, ik snap er geen sikkepit van XD
    Gebruik dit dingen echt nooit ^^'

    Leuke foto trouwens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto! En ik zit ook meestal op de laptop of voor de tv met sneeuw! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik ben dan altijd lekker lui, lezen of zo :)
    jou blog is nu al zo goed! heb je misschien tips voor mij? xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heb even die andere post verwijderd. Het is me al gelukt namelijk. Ik blijf je volgen. Je blog is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)