zaterdag 11 december 2010

birthdayoutfit



(a part of) my birthdayoutfit!

hey! today i started cleaning my room. it seems like it's going to take a long time until it's done!
i'm also selling / throwing away old clothes, because i've got too many clothes i never wear and my closet's getting a bit full. the result so far is already two bags full of clothes, and i'm not done yet. hope i'll manage to sell a lot because i've got my eyes on a beautiful blazer from Zara and i'm going to Amsterdam in about three weeks so i'll be needing shopping money! tonight i'm going to babysit my cousins and afterwards i'm going out with my friends. what are your plans for tonight? :)

16 opmerkingen:

  1. Ah ziet er mooi uit zeg, en ik doe dat ook vaker, me kast uitpluizen en vind altijd dingen waarvan ik vergeet dat ik ze heb! Veel plezier vanavond (: ik ga ook uit met vrienden haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke riem / rokje, Jennie! Vanavond heb een een feestje van een vriendin.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. echt een mooie outfit !
    ik had ging gisteren uit met vrienden en vandaag rustig aangedaan, even naar ikea en vanavond lekker tv kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your outfit looks absolutely amazing!!!!!
    Did you make it yourself?

    http://dream-play-smile.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely !

    x. C

    p.s. De jurkjes komen van de site: http://www.foreverunique.co.uk
    Zijn wel erg prijzig, maar wel super mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh gosh, what a wonderful birthday outfit you wore.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. In een woord: wow! Schattig en stijlvol!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow what a pretty outfit you have! I hope you treasure some cool stuffs from cleaning ur room! Today I will..study for tomorrow's exam. Not a good plan I have :p

    BeantwoordenVerwijderen
  9. so lovely. i adore your blog name ;) oh it brings back music memories x hivennn.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. waaaauw waarvan is dat perfecte rokkie?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik kan niet op je blog komen dus ik reageer hier maar even! het rokje is van de primark :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. cute die riem!

    ik heb nu een giveaway op mn blog, het lijkt me leuk als je meedoet! :)

    xx
    Anouk

    http://www.stylememories.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)