maandag 22 november 2010

"a girl's just as hot as the shoes she choose"


right now you're watching at my favorite shoes! the only pair that's missing is my pair of Alcott flats. i hope my shoe collection soon will be doubled, or tripled? haha! how many pairs of shoes do you currently have? and what kind of pair do you want to buy next? i really need some new chuck tailors! think i'm going for the regular white one's, they're awesome. now the only thing i need is money to buy them! i've just heard it's going to snow thursday. although i don't really like snow, i'm pretty excited! 

26 opmerkingen:

  1. die bovenste middelste zijn de macies, right? Ik heb ze ook, haha. Je hebt leuke schoenen :')

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja klopt, zijn momenteel de schoenen die ik het meest draag!
    en dankjewel! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige schoenen heb je! ik zelf heb ongeveer 20 paar, weet niet precies. maar dat is vooral omdat ik al best lang dezelfde schoenmaat heb en het zijn dus vooral veterschoenen omdat ik van mijn moeder nog geen echte hoge hakken mag dragen ): best balen want ik ben echt jaloers op jouw prachtige hakken en wedges! als het wel mocht had ik écht een prachtige schoenencollectie! haha. ik heb ongeveer 7 paar die ik echt regelmatig draag. ik wil ook nieuwe chucks! ook witte, maar dan lage, en jij?:) jammer genoeg is het nu te koud voor all stars en dat is best jammer want die draag ik best vaak in de lente/zomer(herfst soms). het volgende paar schoenen dat ik deze winter nog wil zijn van die stoere laarsjes (zoals jij laatst ook had gekocht ongeveer) oja en brogues wil ik ook nog heel graag! maar oké ik heb helemaal geen geld haha. ik snap eigenlijk niet zo goed waarom dit zo'n lange reactie is want ik plaats bijna nóóit lange reacties. ik denk omdat ik zo weinig huiswerk heb, of omdat ik het leuk vind om over schoenen te praten, haha. veel liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dankje! 20 paar, jaloers!!! jammer dat je geen hakken mag dragen, hoe oud ben je? ik zou het gewoon doen haha! ik ga ook voor de lage all stars, ik zie die zo vaak op streetstyle foto's en ik vind ze echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ah superleuk ^^ ik heb teveel schoenen haha, zal ze ook wel binnenkort in een post gaan plaatsen (: ik krijg de classic white all-stars van sinterklaas hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauwie, je hebt echt hele mooie schoenen! Ik heb er momenteel 25, ookal draag ik meestal maar één of twee paar, best erg eigenlijk. Maar op de een of andere manier trek ik altijd mijn zwarte ballerina's aan haha ><

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, jaloers !

    met die tag, je mag 'm invullen en op je blog zetten als je wilt maar het hoeft natuurlijk niet persé.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke schoenen heb je!

    Ik ben zelf echt een drama, heb ongeveer 300 paar schoenen, maar ben heeeel veel aan het verkopen en weggeven aan vriendinne, dus hoop binnenkort een betere en meer bescheiden collectie te hebben, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wist niet dat je een blog had Jennie! Anyways, ik volg je. & wauw, echt hele leuke schoenen heb je! Ik heb geen idee hoeveel paar schoenen? maar ik heb voor de verbouwing van mijn kamer, echt 15 paar weggegooid, haha. XX

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat een mooie foto & wat een leuke schoenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supermooie schoenen heb je! (:
    Ik heb er best wel veel (heb ze eigenlijk nog nooit geteld, ik zal ze binnekort eens allemaal tevoorschijn halen), alleen draag ik bijna altijd mijn vans era, flatjes of sleehakjes.
    Best wel zonde eigenlijk.
    Ik wil nog supergraag brogues, allstars of nieuwe vans. (het liefst gewoon allerdrie natuurlijk xd)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er leuk uit!
    &OMG ja indd. ik hoorde het ook van dat sneeuwen, haha ben heel benieuwd, bah ik hou niet van die kou ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw leuk, waar heb je die bovenste rechts vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. very cute shoes you have :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die rechtsboven komen van de Zara, 20 euro :-)
    Maar heb ze al wel een tijdje!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. supermooi!
    ik wil nog steeds die van haren hakken maar ik heb ze nooit kunnen vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. waar heb je trouwens die linksboven gekocht?
    dat zijn gewone hakken toch? (geen wedges)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. dat zijn gewone hakken ja! heb ik bij sacha gekocht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zijn die rechtsonder van de Zara of Alysamode.nl?
    Leuke schoenen allemaal! Wil ze ook :$
    liefs, x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow I wish I was you, your shoes are amazing. Right now, you have a new fan though!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Die rechtsonder zijn van Alysamode.nl toch? Zijn dat dan die lotte of de kirsten of zo haha?

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ik las je girlscene forum.
    sorry hoor maar jij bent ook niet echt een stylie diva.

    ook basic

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)