vrijdag 19 november 2010

check out my new shoes!


River Island, 40 euros.

15 opmerkingen:

  1. Oh, die zijn echt leuk!
    Ik ben echt serieus nog nooit bij de River Island geweest, shame on me.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, ze zijn echt geweldig! Ik ben er ook maar een keertje geweest, had haast en ik woon in nijmegen =[

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk! ik zoek ook nog leuke schoenen, maar heb geen idee welke :) xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn super! hoe valt de maat?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw they are great <3
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow they are beautiful! :) you do have style!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow I love your shoes! They seem really warm and perfect for wintertimes!

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)