donderdag 25 november 2010

bikbok


i love the 'grey garden collection' photos from bikbok. i'd really like to see the collection in real life in a bikbok store. don't think that's going to happen soon because i'll have to buy myself a ticket to Scandinavia! i wanted to post an outfit today but unfortunately plans have changed because of the weather; yes, snow has come to holland, exactly at the right moment: when i was driving home from school on my bicycle :( result: frizzy hair, wet clothes and extremely cold hands. so, tomorrow i'll take an umbrella with me and take pictures when i get home. see you tomorrow!

10 opmerkingen:

  1. Oh dat is echt een mooie foto! En is er echt al sneeuw bij jullie? Hier (in Limburg) nog niet helaas, ik kijk er echt naar uit haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto! Hier sneeuwt het ook nog niet, kan niet wachten haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw, die foto is echt heel mooi, dat rechtervest is prachtig!
    hier sneeuwt het ook nog niet! ):

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto !
    Hier sneeuwt het (nog) niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto inderdaad!
    Ik kan ook echt niet wachten tot het sneeuwt, haha.
    Liefs Nathalie
    www.petitefashionistas.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw inderdaad een mooie collectie! Ik ben 2 jaar geleden in Kopenhagen bij Bikbok geweest, zou er ook supergraag weer een keer naartoe willen!

    xx Cristi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wouw, jij bent nog maar net bezig met bloggen. En hebt best veel followers. Hoe doe je dat, haha?

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hele mooie foto ja! hier in overijssel sneeuwt het een beetje, :) xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)